Jasså minsann

Vad sägs om att jag suttit i skolan i nästan tre timmar och skrivit mail till elevrådet, rensat min inkorg och fått ondare och ondrare i rumpan.

10 000kr frågan:
Varför får Linda Wigert så ont i rumpan när hon sitter ner?
A: Hon är för tung. Tyngdkraften påverkar henne mer än vad en människa som sitter klarar av.
B: Hon är för being. Hennes rumpen sticker ut så mycket att det gör ont när hon sitter för länge.
C: Hon har suttit ner alldeles för länge

Svara!

Nu skall jag till affären och köpa en trisslott och räddningsgodis (till ikväll). ICA har personalfest idag, hurra. Hemma hos mig som vanligt (min mor arbetar på ICA, jag med). Vi skall äta julmat och skrapa trisslotter.

Emma och Gabba sover över. Kanske lägger in lite bilder efteråt..
(Som att jag lagt ut bilder någon av de gånger jag sagt att jag skall lägga ut bilder, jobbar på det!)

Facebooka mig.

Vi hörs!

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback