IQ-test och Bilder; julgran, julbak och julkatter.

Har roat mig med att göra IQ-test efter det där programmet om barngenier. Jag gjorde två olika (för förstärka trovärdigheten hos resultatet tänkte jag) och fick nästan samma resultat: 127 och 126, moaha. Var det någon som tvivalde på att jag var intelligent? Hur mycket man kan tro på sådana här test kan disskuteras så jag skall inte vara kaxig.

http://www.mensa.se/index.php?option=com_content&task=view&id=138&Itemid=51
Här är en länk till mensas provtest. Gör det! Jätteroligt faktiskt.


Julstök. Blommorna jag fick på julavslutningen.


Julgranen!


pepparkakshuset som skall likna mitt hus, dock fortfarande odekorerat


Katten kotten, och pepparkakan Kotten.

Idag har jag alltså julbakat en hel del. Huset blev inte allt för lyckat eftersom taket blev skevt, men jag har haft förbannat kul så klaga inte!

I morgon skall jag jobba..

Comments

Nice Linda Wigert :)

2008-12-22 @ 21:19:49

en kommentar till:

great att se att du börjat blogga mkt mer. så har jag något att le åt denna måndag kväll, när jag bara längtar till min FÖDELSEDAG!

2008-12-22 @ 21:29:44

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback