Inga lektioner och klippning

Jag försov mig i morse. Eller egentligen, räknas det som försovning när man medvetet lägger sig för att sova några minuter till? Jag sov 98 minuter till. Jag är helt enkelt ingen morgon människa. Det är underbart att få ligga kvar i sängen på morgonen och bara fortsätta sova tills man självmant vaknar, för att man är utvilad.

Missade årets sista Samhällslektion och den sista någonsin med Sofi efter som hon är mammaledig nästa termin. Jag kom till skolan lagom för att vara med på klassrådet som varade i ca 15 min. Efter klassrådet var det meningen att vi skulle ha vår sista naturkunskapslektion, men Tryggve ställde in den vilket betyder att jag har rast till 12.55.

Nu borde jag ta vara på tiden och skriva lite på mina ofärdiga uppsatser men trött och lat som jag är känns detta omöjligt. Jag skall fråga Tore om jag slipper ha engelska idag. Jag skall dessutom äntligen ha mitt möte med honom om mitt PA arbete.

Vid tre skall jag i alla fall klippa mig! Härligt skall det bli. Försöker leta efter en bild på en frisyr som jag vill ha, men antagligen så toppar jag bara. Någon som vet en bra sida med bilder på frisyrer?

I kväll kanske jag tittar på film med Andreas eller tar en promenad, just nu vill jag bara sova.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback