En arbetsam dag

Idag har jag jobbat sedan klockan ett. Det var ganska mycket folk på ICA idag och jag har suttit i kassan en himla massa. Var knappt sjuk alls i morse men känner att förkylningen kämpat sig tillbaka under dagen. Nu skall jag bara ta det lungt resten av kvällen. Äta jordnötsringar och dricka mjölk.

Borde slå in alla julklappar också. Jag är så himla snål när jag slår in julklappar. Jag köper en massa etiketter och papper men sedan tänker jag på att hur fint jag än gör så kommer allt att slängas bort på några sekunder och då blir jag snål. Lättast vore att lägga allt i lådor som man kan återanvända år efter år, som på film! Så skall jag göra.. någon gång.

Jag tänker på min lön. Det är den som skall avgöra hur mycket pengar jag kan spendera i Milano (8 dagar kvar) och den kommer om två dagar.

Jag tänker på mellandagsrean. Skall ta reda på mer om den. Jag kommer antagligen att hinna shoppa upp min lön redan innan Milano.

Jag tänker på mini laptopen som jag skall köpa, mmmmmm.

Jag på filmkvällen hos Mattias.

Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback