Trött O_o

Ur Knallebladet:
Anmälningar 13-20/2

Herrljunga:
2 skadegörelser (en postlåda och en klocka)
1 olaga hot
1 misshandel
2 kollisioner med rådjur
1 kollision med älg.

Vårgårda:
1 tillgrepp av personbil och 3 försök till tillgrepp
2 inbrott i personbil
1 inbrott i villa
1 misshandel
1 olaga hot
2 narkotikabrott
1 försvunnen person
2 kollisioner med rådjur
1 grov olovlig körning
1 drograttfylleri

haha XD .. jag tycker i alla fall att det är kul :P



Idag är jag hemma från skolan igen, jag hade nog egentligen kunnat gå.. är så där på gränsen mellan sjuk och frisk. Mamma är framme och gör en massa saker, bland annat köper hon en chokladkaka till mig :O jag borde städa mitt rum nu igen.. och skriva klart biologi uppsattsen. Om jag lämnar in den som den är nu blir det nog ett VG, men det känns inte som om att den är klar O_o

Jag hade en sjuk dröm, vänta nu måste jag komma ihåg den. Jeppe var med i alla fall O_o
hum.. det är något med att någon äter något ur någons skrev >.<

något med en skog eller skidbacke också..
attans, jag minns att jag vaknade och tänkte "det här ska jag lägga ut i bloggen".. men nu minns jag inte.


Nu ska jag sätta mig och spela spel på internet igen >.< gaaaaah, jag måste komma på något roligare att göra med mitt liv! Jag kunde ju vara ute och åka pulka nu! men nej, jag sitter vid datorn. jag får skylla mig själv!

Snart öppnar Liseberg, jag ska åka dit så FRUKTANSVÄRT många gånger :D:D:D
jag läste i min dagbok om hur illa många gånger jag var där förra året, det kommer att bli likadant i år! TRUST ME.. jag måste bara spara pengar till guldpasset ^^ Rekordet är lisebergsbanan 10 gånger i rad.
Sen var den TRÅKIG. men nu är den kul igen :) och så ska jag åka flumride, det är roligast när man är många i båten ^^

jag minns när vi var 6 stycken i en båt :O det var ungefär 7 centimeter kvar tills att båten legat under vattnet, när vi åkte ner.. jag vet inte hur jag ska beskriva det.. men jag tänkte typ att nu flyger jag ut.. för jag satt i någons knä.. alltså en halv meter över alla andra >.< Niklas blev BLÖT. hahaha det rann ifrån honom! jaja, nu borde jag inte skriva mer för det börjar låta osammanhängande och flummigt.


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback