Hostmeducin >.<

..än så länge har den inte påverkat min hosta. Däremot mina reflexer, jag är lätt avslappnad och yr O_o

Jag har haft hosta sedan förra veckan, och feber upp och ner sedan måndag kväll. Febern är ok, jag känner knappt av den men hostan gör mig GALEN! Jag har knappt sovit alls på två nätter, om inte hostan går över snart kommer jag att bli ett vandrande lik. Det visslar och kittlar i halsen när jag tar djupa andetag, därför kan jag bara ta små korta andetag utan att hosta O_o Tack gud för att jag blir sjuk på sportlovet! Var det för att jag undertecknade brevet till Don med ditt namn? Varför pratar jag med någon som jag inte tror att jag tror på? Antagligen vill jag bara ha någon att skylla på >.<


OS:

Guld x 2, Brons, Finalplats i konståkning, 5:e plats i freestyle
Gulden var vackra :D men om jag ser någon utav final spurterna på tv en gång till så kommer jag att bli lätt Irriterad, varför förstöra något bra genom att visa det tre gånger under varje nyhetssändning?

Anjas Brons som kunde ha varit ett guld.. ok brons är också bra :)
Han var duktig.. vad han nu heter konståkningskillen. Men han kommer inte att vinna på torsdag, inte ens i närheten. Men det var en lite orättvis bedömning på hans nummer, han borde fått högre poäng!

Det var illa snyggt tyckte jag, såg visserligen inte alla.. men han var jätte duktig ^^

Att göra inatt:

Försöka sova - hoppas!

lösa korsord - som är otroligt lätta >.<

kolla på tv - så länge programmen räcker
sitta vid datorn - när medicinen inte gör mig så yr längre O_o





Sitter och chattar med Chris, haha han verkar lite lätt tänd på mig ;D
men jag kommer ALDRIG ha en kille som honom igen, ALDRIG
I fortsättningen vill jag ha killar som öppet visar att dom tycker om mig,
jag vill ha en kille som inte är så otroligt rädd för att bli upptäckt.
En kille som tar på mig när andra ser! är det så svårt O_o
Aldrig att jag någonsin vill ha en kille vars känslor jag tvivlar på.

Han är snäll, men vi tänker för helt olika. Han kommer gifta sig runt 25 och hans fru kommer stå hemma vid spisen hela sitt liv. Jag kommer ALDRIG stå hemma vid spisen, försök tvinga mig och det blir en diet av makaroner ketchup och ost :)
Nu ska jag nog sova snart :O


På lördag kanske jag mår bättre.. hoppas att du inte gör något speciellt ;)


Comments

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback