De Dimmiga Dagar

Jag ska ta bort alla bilder på mig själv.
Inte permanent, och inte alla.. men de flesta.
Orka med att ytliga människor börjar att adda en på msn,
jag tyckte sådant var kul när jag var yngre.

Nu vill jag bara ha folk jag känner eller skrivit mycket med på kontaktlistan.
Det är kul att få komplimanger, men jag känner knappast av dem. De gör mig
inte gladare på något sätt. Jag är glad i alla fall :)


Radio:
Hej Domstol!
Söndag och Måndag 16.00-18.00
Det absolut bästa radio programmet i P3.

Tv:
Nisse Hults historiska snedsteg!
Lördagar 21.00 (tror jag) Kolla reprisen måndag 23.35 
Så otroligt bra tv program! sjuk humor blandat med historia. Eftersom Johan Rheborg, Johan Glans och Sissela Kyle är några av mina svenska favorit skådespelare så är det nästan självklart att jag gillar programmet. Förresten: Kenny Starfighter är Svensk Kultur :D


Musik:
Kent, Håkan Hellström, SOAD, Black eyed peas och Lady Sovereign
Kent (Musik non stop) är alltid bra, precis som Håkan (Dom kommer kliva på dig igen).
System of a Downs låt, B.Y.O.B är så underbart bra! Tack Kakan ^^.
Black eyed peas har två bra låtar på radio nu: My humps & Pump it. Jag kommer alltid gilla deras sound. Lady Sovereign har också en ny låt. Jag vet tyvärr inte vad den heter.. men jag rekomenderar deras förra singel 9 to 5. Som absolut inte är en cover på Dolly Patton >.< .


På torsdag åker jag till Örebro och hälsa på hos Andrea :D tar sedan med henne hit på lördag, vi åker antagligen till Vårgårda och hälsar på :P

..Hoppas att jag blir frisk snart så att vi kan träffas igen


Comments

haha jaa!!!!!
kenny starfighter ÄR svensk kultur :D

2006-02-13 @ 10:15:36

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback