Åh Schniii!

humpidum, igår var det flumm fredag i skolan.

Bilden var sjuk O_o alltså konstig menar jag..
Josse pratade som Jaqueline, vi kallade henne för Chack Josse XD
Carro blev Hasch Mama och Ninni Kola Kid ^^

De två sista timmarna hade vi ingen lärare..
Gissa om det blev en bra stund i livet eller ej >.<
Fattar inte nu efteråt att vi stannade så länge som vi gjorde,.. men men vi hade kul i alla fall :)

I går jobbade jag på Ica, Robbin var flumm :P han är snäll faktiskt ^^

Helén är så illa sur på mig för att jag ordnat en resa för klassen till danmark, haha. Det är i alla fall så det känns. Dessutom kommer våran "utvärdering" av Helén inte påverka ett skit O_o kanske det hade blivit bättre om vi inte hade bhövt skriva under.. Eller hur ! O_o

Nu ska jag kolla på hajar som hajar och vänta på svar från William.
Han har ett väldigt fint namn.. William. aaah

Herrå, /Lindo  

Comments

haha.. fan va flum du e linda^^

2006-02-05 @ 14:10:06

Leave a Comment

Name:
Remember Me

E-mail:

URL:

Comments:

Trackback